Siena

Siena

2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Mažoji balerina ir jos naujasis tutu


Mūsų mažoji jau antrą mėnesį kasdieną žiūri filmuką "Pašok kartu su Teletabiais", tad tik ištarus žodį "sijonėlis" pradeda šokti :) Next'e nužiūrėjau belerinos sijonėlį, tačiau sulaukus išpardavimų šito gėrio nebeliko. Buvau pažadėjusi kalėdoms sijonėlį ir nors princesė dar tokio amžiaus, kad nelabai ji tuos mano pažadus prisimintų, tačiau pažadai yra pažadai, juos reikia tesėti. Taigi, pasitarusi su viena auksaranke drauge ir panaršiusi internete ėmiausi darbo. Pirmiausia teko važiuoti į turgų paprasčiausio, pigiausio užuolaidinio tiulio. Pirkau tris skirtingos spalvos gabalus po pusę metro, medžiagos plotis 3m. Beveik visą ir sunaudojau, liko labai nedaug. Jei kas sugalvosite tokį patį pasidaryti, tai dar prireiks juostelės juosmeniui, nors aš naudojau gumą. Ir viskas, daugiau reikia žirklių ir valandos darbo.
Tiesa, pirmuosias juosteles aš plėšiau, po to pabandžiau karpyti, taip pasirodė daug paprasčiau ir greičiau. Tačiau jau dabar galiu pasakyti, kad norint geresnio rezultato reikėtų plėšyti, nes taip tiulio krašteliai iškart gražiai nurykšta, o karpant dar ilgai po kiekvieno pasistaipymo su sijonėliu namų grindys bus pilnos nubyrėjusių siūlelių.
Taigi, darbo, kaip jau minėjau, labai nedaug, siūti nereikia nieko. Įsiveskite į Yourtube "How to make tutu" ir gausite tiek puikios vaizdinės medžiagos, kad be vargo galėsite pačios papuošti savo princeses. Tiulis ir šiaip nebrangus, man sijonelio savikaina gavosi apie 20 litų, o gi galima ir namuose rasti kokią seną užuolaidą ar nubėhus iki artimiausio secandhand'o nusipirkti gabalą kokios nuostabios užuolaidos, taip šitas sijonėlis nekainuotų beveik nieko, o džiaugsmo mažosioms princesėms-balerinoms labai daug.
Jei trumpai, gal ir nelabai aiškiai, procesas štai toks:
Jeigu nuspresite, kaip aš, karpyti, tai susilankstote medžiagą, kad nereikėtų kirpti per visą plotį, ir susikarpote norimo pločio juosteles.



Prisikarpote (prisiplėšote) daugybę juostelių ir belieka jas surišti ant juostelės ar gumos.





Valanda darbo ir po namus laksto laiminga balerina.


1 komentaras:

  1. nuostabu aciu uz ideja :D Aš neturėjau tiwk uzuolaidu, tai galus uzlanksciau, bet pasijoni dėsiuos, bet atrodo jegiškai ;)

    AtsakytiPanaikinti